Hvordan finder man informationer i USA?
Fra : M@rk

Dato : 24-02-03 10:51

Hej alle,

jeg har fulgt denne gruppe igennem nogen tid og fundet megen spændende
læsning her ............. men desværre har jeg ikke fundet svaret på
mit spørgsmål!

Via DDA har jeg fundet ud af, at min farfars far (født i 1872) kom til
Danmark i 1873 (formentlig sammen med sin bror) og kan ligeledes se,
at han er født i Florida, USA.

Hvordan griber jeg det an, hvis jeg gerne vil finde informationer om
farfars fars forældre, altså i USA?

Med venlig hilsen

/Mark

PS
Jeg har forsøgt mig via www.ancestry.com, men ikke fundet noget på
deres "gratis-sider" ..............

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 24-02-03 15:37

Prøv eks.

http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/search_IGI.asp?indid=&spouse_id=

eller en efterlysning i

http://boards.ancestry.com/mbexec?htx=board&r=rw&p=localities.northam.usa.st
ates.florida

--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 15.Feb.2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 24-02-03 19:41

Prøv mormonernes hjemmeside i USA.