Opdatering af skærmbillede efter opret, æn~
Fra : Karin Jochimsen

Dato : 18-03-01 16:37

Mit problem er:

Jeg har en grænseflade med opret, ændre, og slet knapper på, og de fungere
ganske godt, mit problem er at når den er færdig med at oprette , ændre
eller slette en leverandør, skal den leverandør som lige er blevet indsat,
eller ændret forblive på billedet, eller skal den forsvinde efter en slet.

Er der nogle der kan hjælpe mig med en opdateringsfunktion i ASP???

Opret, ændre, og slet knapperne ligger i en .asp fil for sig og bliver
#included i grænsefladen. Funktionerne er lavet som SQL-statements, altså
INSERT, UPDATE, DELETE

MVH Karin