Mystisk tekst bag på bryllupsbillede fra c~
Fra : Jean Seeberg

Dato : 02-02-03 02:01

Hjælp.
Bag på et gruppebillede fra min fasters bryllup i ca. 1921 står der nogle
tal, koder ell. er der nogle der kan hjælpe mig med en løsning ?
Se tekst på dk.binare.historie

Hilsen Jean

jean@seeberg.dk

Fra : Alf Christophersen

Dato : 02-02-03 13:58

On Sun, 2 Feb 2003 02:01:28 +0100, "Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk>
wrote:

>Hjælp.
>Bag på et gruppebillede fra min fasters bryllup i ca. 1921 står der nogle
>tal, koder ell. er der nogle der kan hjælpe mig med en løsning ?
>Se tekst på dk.binare.historie

Har ikke tatt en titt, men fotografene pleide gjerne å skrive på
diverse koder bak på bildene for å kunne identifisere det enkelte
bilde hvis det skulle bli bestilt flere på et senere tidspunkt.

Mange steder er slike arkiver bevart og i Norge har flere
lokalhistoriske lag lagt ut slike arkiver på nettet.

Kanskje en ide for danske fotografer og lokalhistoriske lag??