Probate Index: Thisted, Viborg, Aalborg, R~
Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 30-01-03 03:49

Hvad blev der egentlig af
Probate Index: Thisted, Viborg, Aalborg, Randers Counties
http://ddd.dda.dk/danprob
Er det flyttet eller bare lukket ned?
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
http://www.genealog.dk

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 30-01-03 05:22

"Poul Erik Jensen" <20030101news@genealog.dk> skrev i en
> [...]
> Hvad blev der egentlig af
> Probate Index: Thisted, Viborg, Aalborg, Randers Counties

Er det denne her?

http://ddd.dda.dk/dprob/

Flemming Aasklint
aasklint@nyka.dk

---

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 30-01-03 11:31

Flemming Aasklint wrote:
> Er det denne her?
> http://ddd.dda.dk/dprob/

Jo tak.
Man kan jo så undre sig over hvorfor stien er blevet ændret, med det
resultal at mange links ude i verden er døde - konstaterede jeg.

Fra : PC Jensen

Dato : 30-01-03 12:12

Poul Erik Jensen wrote:

> Jo tak.
> Man kan jo så undre sig over hvorfor stien er blevet ændret, med det
> resultal at mange links ude i verden er døde - konstaterede jeg.

Inclusive det link som ligger hos Horlacher selv - manden, der overtog
det store arbejde efter David Otteson. Han har tilsyneladende heller
ikke fået det at vide.

Iøvrigt fungerer denne DDA-søgemaskine tilsyneladende endnu dårligere
end FT-søgningen. Ud af 25 forsøg får jeg 25 404-fejl. Trist. Jeg har
skrevet til Horlacher og givet ham det nye link samt forespurgt om han
kan tilbyde en parallel mulighed på en server/søgemaskine, der virker.

PC

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 30-01-03 12:37

PC Jensen wrote:
> Trist. Jeg har skrevet til Horlacher og givet ham det
> nye link samt forespurgt om han kan tilbyde en parallel
> mulighed på en server/søgemaskine, der virker.

Tja, trist, men godt at duformidlede info til Horlacher - det gør jeg så
ikke.

Fra : K. Thidemann

Dato : 07-02-03 14:07

On Thu, 30 Jan 2003 12:12:05 +0100, PC Jensen <pc@dewa.dk> wrote:

> [...]
>skrevet til Horlacher og givet ham det nye link samt forespurgt om han
>kan tilbyde en parallel mulighed på en server/søgemaskine, der virker.

Jeg har før haft stor udbytte af søgefunktionen under:

http://ddd.dda.dk/dprob/Search.asp

Tilsyneladende fungerer søgning slet ikke p.t.

Har du fået et svar fra Gary T. Horlacher ??

Mvh
Ketty Thidemann
http://home1.stofanet.dk/thidemann/

Fra : PC Jensen

Dato : 16-02-03 05:06

K. Thidemann wrote:

> Jeg har før haft stor udbytte af søgefunktionen under:
>
> http://ddd.dda.dk/dprob/Search.asp
>
> Tilsyneladende fungerer søgning slet ikke p.t.
>
> Har du fået et svar fra Gary T. Horlacher ??

Netop kommet til DK igen efter to uger i Ukraine - derfor så sent svar:

Nej!
Men jeg tror da han eksisterer :)

PC

Fra : K. Thidemann

Dato : 17-02-03 10:44

On Sun, 16 Feb 2003 05:06:15 +0100, PC Jensen <pc@dewa.dk> wrote:

>Netop kommet til DK igen efter to uger i Ukraine - derfor så sent svar:
>
>Nej!
>Men jeg tror da han eksisterer :)
>
>PC

Tilsyneladende virker Gary T. Horlachers database igen under adressen:

http://ddd.dda.dk/dprob/Search.asp

Mvh
K. Thidemann

Fra : PC Jensen

Dato : 18-02-03 12:32

K. Thidemann wrote:

> Tilsyneladende virker Gary T. Horlachers database igen under adressen:
>
> http://ddd.dda.dk/dprob/Search.asp

Jamen det var da pudsigt, netop som vi talte om det ... :)

PC

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 30-01-03 12:08

Poul Erik Jensen wrote:
> Man kan jo så undre sig over hvorfor stien er blevet ændret,
> med det resultal at mange links ude i verden er døde
> - konstaterede jeg.

Hm....
Technical Information (for support personnel)

a.. Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server (0x80004005)
[DBNMPNTW]Specified SQL server not found.
/dprob/QSearch.ASP, line 21

b.. Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

c.. Page:
GET /dprob/QSearch.ASP

d.. Time:
Thursday, January 30, 2003, 12:03:05 PM

Fra : PC Jensen

Dato : 30-01-03 12:39

Poul Erik Jensen wrote:

> [...]
> /dprob/QSearch.ASP, line 21
>

> b.. Browser Type:
> Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Så kom ikke og sig, at man ikke får noget! Hvis man nu ikke vidste hvad
klokken var, f.eks. :)

PC