HTTP Header problem
Fra : "

Dato : 18-03-01 16:01

Lad mig se om jeg kan forklare problemt så det er til at forstå:

Jeg kører en hjemmeside vi kan kalde a.dk som har en tagwall skrevet i ASP.
Desuden har jeg et domæne b.dk som redirecter brugeren videre til a.dk med
det samme. Tagwallen virker fint hvis brugeren er kommet direkte ind på
a.dk, men hvis brugeren først er redirectet fra b.dk får man en "header
error" fra linien
<% Response.Expires = 0 %>
Jeg ved at det skyldes der er sendt data til browseren, men hvordan kan jeg
fixe problemet så tagwallen virker fra begge indgange til siden ???

Mvh KG