200W strømforsyning sammen med AMD Athlon ~
Fra : Thomas

Dato : 18-03-01 15:52

Er der nogle der har erfaringeringer med at bruge en 200W strømforsyning
sammen med AMD Athlon Thunderbird 1000 MHz?

Fra : Razzia

Dato : 18-03-01 18:23

Nej, men man anbefaler ikke at bruge under 300w til T-fuglen

Fra : Hans-H Skall

Dato : 18-03-01 19:05

Hej alle

Jeg har en defekt 15,2 GB IBM Deskstar 25 GM UltraDMA66
den er begyndt at lyde mærkelig som om man rører rundt med en teske i en kop
uden noget i .
Der er kommet mange fejl under "Scandisk" bad sektor.
Hvordan skal man forholde sig da der er 3 års garanti.
Den er købt d . 02.11-1999 .
Firmaet hvor jeg har købt den eksistere mere.

Hans

Fra : Allan Møller

Dato : 18-03-01 19:12

> Der er kommet mange fejl under "Scandisk" bad sektor.
> Hvordan skal man forholde sig da der er 3 års garanti.
> Den er købt d . 02.11-1999 .
> Firmaet hvor jeg har købt den eksistere mere.

Prøv at kontakte IBM Danmark. Det er vel dem som giver de års garanti.

-** Mvh. Allan

Fra : Tia

Dato : 19-03-01 13:24

Jeg benytter en 250 watter til A7V med 800MHz, 512MB RAM, 2x IBM 30GB,
Pioneer DVD, PLEX 121232,
ASUS 7700, Live 1024, Hauppage TV kort, netkort uden problemer.