1 parts 512MB til 1188,00 og 1275,00 fra P~
Fra : Gerner Petersen

Dato : 18-03-01 14:37

Hej Allesammen

De billige RAM fra PRC Data er første parts RAM. original RAM = 1 part.
Desuden er der også PQI 512MB PC-133.
PQI er Taiwans 1 eller 2 største RAM producent og dem har vi som PQI
distributør kun gode arfaringer med.
Før man køber 512MB bør man tjekke om motherboardet understøtter 512MB
moduler, for tagere man et MB der bruger I-815 chipset så understøtter det
godt nok 512MB men det skal være 2x256MB og sådan er det med mange kort.

Nye MB med VIA chipset klarer fint 512MB moduler.

Med venlig hilsen
Gerner
PRO Components

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 18-03-01 17:59

"Gerner Petersen" <gerner@pro-components.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen
>
> De billige RAM fra PRC Data er første parts RAM. original RAM = 1
part.

<SNIP>

> Med venlig hilsen
> Gerner
> PRO Components

Hvad er det lige du ikke forstår, Gerner?! Du har jo selv store
interesser i at reklamere for PRC-Data, da du selv ejer biksen... Men
denne nyhedsgruppe er altså ikke beregnet til at reklamere i - brug dog
news:dk.opslag !

Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 18-03-01 23:23

Hvad betyder 1, 2 eller 3 parts RAM? Hvad er bedst forstås?
/Jesper

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 19-03-01 11:09

"Jesper Moltke Sørensen" <moltke99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad betyder 1, 2 eller 3 parts RAM? Hvad er bedst forstås?

1. parts: Mærkevare chips på mærkevare print

2. parts: Mærkevare chips på noname print

3. parts: 2 x noname

Altså vil 1. parts ram alt andet lige være typen af bedst kvalitet.
Typisk vil det betyde en marginalt højere hastighed samt, måske endnu
vigtigere, større stabilitet.

vh.
Peter

Fra : Gerner Petersen

Dato : 19-03-01 11:53

Ja det er en en tanketorsk, men jeg var egentllig kun ude på at folk der har
et MB der understøttter 512MB som 2x256MB ikke skulle købe!

Med venlig hilsen
Gerner

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 19-03-01 13:17

> Ja det er en en tanketorsk, men jeg var egentllig kun ude på at folk der
har
> et MB der understøttter 512MB som 2x256MB ikke skulle købe!

Ja ja sikkert... Virkeligt professionelt.