Kender du mon nogen ...?
Fra : Trine

Dato : 18-03-01 16:09

Hej

Læs lige det her før du "zapper" videre

Jeg er i fuld gang med at lave en hjemmeside om vores heste (Dansk
Varmblod).
Jeg vil gerne have så mange oplysninger med som muligt på siden, og har
bl.a. "kortlagt" hestenes familietræ. Det har vist sig at vores heste har
mere end 200 fætre, kusiner, mostre osv. (når man altså kun taler om afkom
fra hoppestammen).

Nu er det så at DU måske kan hjælpe mig med at gøre min hjemmeside bedre.
Hvis du kender nogle af de omtalte heste eller deres ejere (se link til
siden længere ned) vil jeg meget gerne høre fra dig, måske kan du så hjælpe
mig med oplysninger om en hest, som jeg kan bruge på min side !!!

Det kan jo også bare være at du har et godt forslag til hvordan jeg kan gøre
siden bedre !

Mange hilsener fra Trine http://stutteri-fusager.homepage.dk/index.htm

P.S. Som sagt er siden ikke færdig endnu, så der kan forekomme døde links og
andre fejl. Skulle du finde fejl må du bære over med dem (du er også
velkommen til lige at maile hvor du har fundet dem, så jeg hurtigt kan få
dem rettet)

Fra : Trine

Dato : 23-03-01 22:21

Hej igen !

Nu har vi fået årets første føl, som vi meget gerne vil vise frem.
Se billeder på vores hjemmeside (og hvad du eller kunne få lyst til !)

Mange hilsener
Trine Poulsen
http://stutteri-fusager.homepage.dk/