ANG. Net....
Fra : Tommy

Dato : 18-03-01 14:29

Hvad er forskeælden på en net-hub og en net-switch

mvh.
Tommy

Fra : Allan Møller

Dato : 18-03-01 15:28

> Hvad er forskeælden på en net-hub og en net-switch.

Prøv : http://www.mkdata.dk/pctutor/index.htm
Under net og derefter lokalnetværk.

Mvh. Allan

Fra : Tommy

Dato : 18-03-01 20:49

Takker det var lige det jeg skulle bruge *S*
Tommy

Fra : Thomas Braad Toft

Dato : 18-03-01 21:13

Hej !

>Hvad er forskeælden på en net-hub og en net-switch

Tjeck www.net-faq.dk
---
Mvh.

Thomas Braad Toft

Fra : Santa Xcaze

Dato : 18-03-01 21:31

Oki meget groft forklaret...

La os ta et eksembel:
1 100 mbit hub og en 100 mbit switch:
På hubben deles alle brugere om de 100 mbit og hvis bruger 1 henter fra
bruger 2 vil bruger 3 også kunne mærke dette...Samtidig er de fleste hub
enten til 100 mbit el til 10mbit
På switchen la os sige en 100mbit har hver bruger 100 mbit, så hvis bruger 1
henter fra bruger 2 er det kun disse 2 som vil kunne mærke det samtidig vil
en 100mbit switch såvidt jeg husker altid kunne klare både 10 og 100mbit
brugere...
Det var meget groft forklaret...For flere detaljer se de links som der
henvises til i tråden!!!
Og jeg ville klart anbefale dig at købe en 10/100 mbit switch :)