N6610 + MMS ?
Fra : Anders Hansen

Dato : 03-03-03 18:51

Hej

Skal man have GPRS for at sende og modtage MMS beskeder med en N6610 ?

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-03-03 19:19

> Skal man have GPRS for at sende og modtage MMS beskeder med en N6610 ?
Jep

Fra : Anders Hansen

Dato : 03-03-03 20:25

OK nederen da .. men tak for svaret.

Fra : Janner

Dato : 03-03-03 20:45

Øh nej det skal man ikke, MMS virker uden GRPR abb.

/Jan

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-03-03 20:39

Janner skrev:

> Øh nej det skal man ikke, MMS virker uden GRPR abb.

Okay, forklar så hvordan på en 6610. Ikke noget med at wappe ind på en
konto man har oprettet på nettet som f.eks inaphone.dk

Mvh
Kasper

Fra : Kasper Bak Poulsen

Dato : 04-03-03 22:25

Kontakt din operatør!! De fortæller dig hvordan du gør! Mht. Sonofon, så kan
man sende en sms til et service nr., også modtager man MMS indstillingerne
via sms, som man så kan gemme i telefonen! Virker ganske fantastisk, ikk'? -
og jo, det gør det faktisk!

mvh

Kasper

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 06-03-03 22:33

> [...]
> man sende en sms til et service nr., også modtager man MMS indstillingerne
> via sms, som man så kan gemme i telefonen! Virker ganske fantastisk,

Ringede idag til Telmore som oplyste mig at jeg ikke kunne tilmelde mig MMS
hos dem før engang i juni/juli..
Kunne kun bruge mms via inaphone

Lasse