Nokia 6100 og NPE
Fra : Gaarde

Dato : 21-02-03 20:06

Hvis jeg kobler Nokia Phone Editor (på min PC) op til min mobil via IR
forbindelsen, så kan jeg se de modtagede SMS'er, hente telefonbogen m.m, men
hvis jeg forsøger at sende en SMS fra NPE, så popper der en besked op på
skærmen med teksten "Beskeden kunne ikke sendes". Hvis man trykker OK,
popper den op igen efter ca. 1 min.
Hvorfor kan den ikke sende besked når de andre funktioner med at skrive til
og læse fra telefonen fungerer.
Nogen der har et bud på det ??

Mvh
Mogens

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-02-03 16:12

> Hvorfor kan den ikke sende besked når de andre funktioner med at skrive
> til og læse fra telefonen fungerer. Nogen der har et bud på det ??

Jeg har samme config som dig. Jeg har da ingen problemer haft med det.

Har du checket beskedcentralen?