Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Dollars står i ?
Fra : Mads E. Husted

Dato : 09-03-03 18:38

Hej Ng.

Er der en her der kender en side hvor man kan se kurserne for fx. dollars?

MVh
--
Mads

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-03-03 19:01

"Mads E. Husted" <Mads_husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng.
>
> Er der en her der kender en side hvor man kan se kurserne for
fx. dollars?

www.valutakurser.dk ..............

Surprise hva' ?
--
Brian Sørup

Fra : Nicolai Lang

Dato : 09-03-03 19:01

On Sun, 9 Mar 2003 18:38:12 +0100, "Mads E. Husted"
<Mads_husted@hotmail.com> wrote:

>Er der en her der kender en side hvor man kan se kurserne for fx. dollars?

Havde du nu selv søgt en lille smule på nettet havde du jo nok haft
svaret med det samme.

http://valutakurser.dk

Selv bruger jeg dog http://yahoo.dk/finans hvor der er en omregner.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Mads E. Husted

Dato : 09-03-03 19:25

dollars?

> Havde du nu selv søgt en lille smule på nettet havde du jo nok haft
> [...]

Okey tak skal i have.

--
Mads

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-03-03 20:17

On Sun, 9 Mar 2003 19:25:17 +0100, "Mads E. Husted"

Jeg går nu ellers direkte til kilden - Nationalbanken - hvor
noteringen foretages:

www.nationalbanken.dk

/Knud