Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
browseruafhængig netbank
Fra : Leonard

Dato : 07-03-03 13:19

Jeg leder efter en netbank, hvor jeg ikke tvinges til at bruge IE
eller NS.
Altså en bank, der kan finde ud af at lave en netbank, hvor jeg kan
bruge den browser jeg har lyst til, på det operativsystem jeg har lyst
til.

Nogen bud?
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Heleneh

Dato : 08-03-03 08:43

Leonard wrote:

> [...]
> Altså en bank, der kan finde ud af at lave en netbank, hvor jeg kan
> bruge den browser jeg har lyst til, på det operativsystem jeg har lyst

Jyske netbank, de har iøvrigt nu indført at man kan gemme sine"gamle
giroindbetalinger", så man kan nøjes med at rette dem til næste gang man
skal indbetale noget til den samme.
mVh Tove