Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nøgletal - hvor og hvordan.......?
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 05-03-03 17:23

Jeg er på jagt efter nøgletal (omsætningshastighed, afkastningsgrad
overskudsgrad osv...) for nogle bestemte aktieselskaber som jeg skal bruge i
en opgave på handelsskolen.

Den ene virksomheds ledelse vil ikke udlevere dem - selvom jeg dog mener at
de som aktieselskab har pligt til dette.

Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde disse tal for de
virksomheder??

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Amstrup

Dato : 06-03-03 00:20

Fra : Zacho

Dato : 06-03-03 18:30

"Amstrup" <amstrupFJERN@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kan du ikke lige præcisere lidt nærmere hvor på siden
du mener disse oplysninger kan findes ???

Fra : Timo Jensen

Dato : 06-03-03 19:44

"Zacho" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke lige præcisere lidt nærmere hvor på siden
> du mener disse oplysninger kan findes ???
Der ligger et link gemt på siderne til http://www.publi-com.dk/index2.htm
Prøv den.

PS: Klik på "Regnskab" og så står det nederst, men åben i et nyt vindue,
ellers bliver det lidt klemt.

Mvh
Timo

Fra : Zacho

Dato : 06-03-03 22:21

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der ligger et link gemt på siderne til http://www.publi-com.dk/index2.htm

Joh...men manden skal jo betale for oplysningerne...