sletning af et database samt tilhørende fi~
Fra : NAS

Dato : 17-03-01 23:12

Problemer igen, hvis der ingen problemer er, er det hellere ikke sjov at
leve
Jeg prøver at lave et hjemmeside med database, som bruges til at vis
brugerens uploadet info. Brugeren har mulighed for at upload tekst samt
billeder. Brugeren har også mulighed for at slet sit eget info, det er her
min problem ligger. Brugeren upload et billede til et fælles mappe
(billeder) i server, samt med linke billede adr. til databasen. Hvordan kan
det lade sig gøre at brugeren sletter sit billede i mappen (billede)
samtidig med at han slet postering i databaen??????? Slette postering kan
jeg godt finde ud af, men ikke slet billede. Håber at der en som har svaret.
Tak

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-03-01 23:13

"NAS" <nhiasy@stofanet.dk> wrote in
<hgRs6.1622$Tp3.85694@news101.telia.com>:

> [...]
>samtidig med at han slet postering i databaen??????? Slette postering
>kan jeg godt finde ud af, men ikke slet billede. Håber at der en som har

du skal have fat i FileSystemObject ... se informationer om det på
<http://msdn.microsoft.com/scripting/vbscript/doc/jsFSOTutor.htm>

Når billedet uploades til serveren gemmer du så også navnet på billedfilen,
og det bruger du til at slette filen igen.

--
Læs mit midtvejsprojekt om digitale signaturer på Smart Cards på
http://stocholm.dk/pmp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk