ASP side vil ikke vises på intern server .~
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 17-03-01 22:39

Hvordan sætter jeg systemet op til at kunne vise ASP sider i forbindelse med
en hjemmeside ? selv ASP siden skal vises i en "mainframe" og skal derfor
defineres og gøres ved... Det tror jeg også den er, men så snart jeg vil gå
ind på siden via et link i en anden frame "left" . Det eneste som sker er
at browseren begynder på som om det er noget som skal downloades og hvis man
siger at den skal åbne fra dens placering, sker der det at den åbnes i mit
editeringsprogram DW4

Hvor sætter man sine ting op til at det kan køre sammen ? for hvis jeg bare
åbner ASP siden virker det perfekt !
Det er som om at HTML og ASP ikke kan fungere sammen.....?????+

Håber på at nogen kan hjælpe med mit grand problema...

MVH

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-03-01 22:56

"THOMAS VESTERGAARD" <tomvik@hotmail.com> wrote in
<990llf$2b2$1@sunsite.dk>:

> [...]
>bare åbner ASP siden virker det perfekt !
>Det er som om at HTML og ASP ikke kan fungere sammen.....?????+

For at kunne afvikle ASP-sider på en computer skal der være installeret
enten IIS (kommer med Windows NT OptPck eller Windows 2000) eller Personal
Webserver (PWS). PWS skal du bruge, hvis dit lokale system er Windows 9x

Har du disse ting ?

--
Læs mit midtvejsprojekt om digitale signaturer på Smart Cards på
http://stocholm.dk/pmp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk