Hjælp til flytning af database?
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 17-03-01 16:40

Jeg ved at koderne ellers virker, fordi at det virker internt på min server,
men jeg har fået denne besked fra min udbyder :

Hej Thomas

du er nød til at definere en undermappe, som folk må skrive i. Vi har
foruddefineret en undermappe som heder "databaser". Hvis du vil bruge en
anden undermappe eller et specifik fil er du nød til at kontakte os, så
laver vi rettighederne om på den ønskede fil.

Jeg har lavet rettigheden om på data1.mdb, så det skulle gerne virke nu.

"Altså så er det admin. som har ændret rettighederne for filen, men hvis jeg
ligger den i ../databaser/ så skulle de ikke blive read-only ?

Hvordan retter jeg koderne inde i mit ASP dokument ? så de henter data nede
i www.xxxxxxxxxx.xxx/databaser/data1.mdb
istedetfor i ../nyheder/data1.mdb
--
Thomas Vestergaard