Skal vi bytte ??
Fra : Berit Nielsen

Dato : 18-03-01 00:31

Skal vi bytte ??

Jeg leder med lys og lygte efter en god kat. 1 pony til min datter.
Køn, race og farve er ligegyldigt,( Dog ikke Nordbagge / Traver ) alder max.
11 år.
Den skal være trailervant, trafiksikker, stævnevant og børnevenlig.
Den skal være samarbejdsvillig, og have gode dressur anlæg.
Niveau min LC2 -LA

Jeg vil gerne bytte med en hest.
Det er en vallak af racen DV,( dog uden papirer ).
Vallak, 167 stg.
Sortbrun m sort man & hale.
Født 1991 Far : Victory
Samarbejdsvillig, trafiksikker, trailervant, temperamentsfuld.
Velredet, kælen
Han har været startet op i Dressur og Springstævner,
med gode resultater på klubplan.
Nuværende niveau : Lc2 - LA
Har stået stille længe grundet ejers sygdom.
Fri for staldfejl.
Han bliver pt. redet af meget dygtig rytter for at komme i gang igen.
Er vedligeholdt med smed, dyrlæge og vaccinationer.
Kræver seriøs og dygtig rytter.
Pris område 25.000.
Byttes kun grundet ejers sygdom

Tror du at du måske har lige den pony vi leder efter så kontakt os,
Og lad os se om vi kan finde ud af noget.
Eller tror du at min hest lige er noget for dig så lad høre fra dig.

Henvendelse:
Berit Nielsen
Århus
26833281 eller 87 - 360076