Magellan GPS 315
Fra : Sven Nielsen

Dato : 11-02-03 15:45

Halløjsa

Min Magellan 315 har nu opgivet at finde satellitterne ?

Kan den repareres - opdatere software - ???

Er der nogen der har høstet erfaring med dette problem ?

Mvh Sven

Fra : Jens Schönemann-Paul

Dato : 11-02-03 16:07

Hej

Det kan måske klares med lidt mere tålmodighed? Er det meget længe siden du
sidst har haft tændt GPS'en, så har jeg erfaret, at der kan gå en rum tid
( = meget lang tid) inden den får styr på positionerne. Dette har jeg
oplevet med min Garmin eTrex.

Er du i tvivl, så prøv igen - giv GPS'en god tid, og sikr dig at den har
frit udsyn til himlen hele horisonten rundt.

Mvh
Jens Schönemann-Paul

Fra : Søren Gunni

Dato : 12-02-03 09:34

Hejsa!

Iflg. specs. bør GPS kunne sync'e fra bunden på ca 12 minutter. Dette
kræver selvfølgelig frit udsyn for antennen

Søren
--

**** GPS moduler til PC ****
***** DKK 1295,- *****

Jens Schönemann-Paul <sjp@fjern_dette.tiscali.dk> wrote in article
<3e491177$0$71694$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Fra : Sven Nielsen

Dato : 12-02-03 11:13

Hej Jens

Tak for hintet - men desværre er tålmodighed ikke nok i dette tilfælde

mvh Sven

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 11-02-03 22:48

Hvis det skulle gå helt galt er det muligt at indlæse en opdatering fra
deres hjemmeside men det kræver en ledning mellem PCer og GPSeren, denne kan
godt være meget dyr.

Tommy

Fra : Sven Nielsen

Dato : 17-02-03 15:39

Hej igen

Magellan 315 er nu dømt død

Magellan hotline + diverse andre hardware kyndige melder fejl på
antennen.
Da det er en helkapslet enhed, kan den nu smides over højre skulder

Hvad mener i - kun 2 år gammel. Tilbud om ombytning til ny fra
Magellan kr. 1550,- (Pris fra ny kr. 1800,-)

Jeg tror jeg vælger et andet produkt.

Mvh Sven

Fra : Hans Christensen

Dato : 01-03-03 09:52