Kan ikke samle Haddisk?
Fra : Brian

Dato : 18-03-01 12:39

Jeg har en bærbar.

Jeg ved der er en Haddisk i det hele, men den er delt op i 3.

Jeg kan ikke få samlet den.
jeg har prøvet alt. fdisk
pqmagic et program til at "samle" og dele haddiske uden at man behøver at
formatere. men nej
Hvad skal jeg gøre?
Skriv til 74724461@worldonline.dk

Fra : ohodk

Dato : 18-03-01 13:47

Hej Brian.

Det er vigtigt at du gør det rigtigt, når du arbejder med Fdisk.
For det første skal du fjerne de udvidet drev, og til sidst dos drevet, når du er færdig så trykker du Esc for at komme ud, og så genstarter du, for til sidst at formatere drevet.
Virker det ikke så håber jeg at du har adgang til Win NT eller Win 2000, de skulle kunne klare problemet.
M.V.H.
Ohodk

http://www.kandu.dk/