Erfaring med Memorex TwelveMAXX 1032 efter~
Fra : BJ

Dato : 18-03-01 11:25

Er der nogen, som kender Memorex TwelveMAXX 1032, som har gode/dårlige
erfaringer?

Fra : Boie

Dato : 18-03-01 14:44

Hej BJ

Jeg har i sidste uge købt en i Metro (1495.00) og der har
overhovedet ikke været problemer, den brænder så det er
en fryd, men der er en ting jeg ikke forstår, når jeg vil lave
en direct on fly kommer den frem og siger at den brænder
med 8 gange da mit cd-rom drev er for langsom til at den
kan brænde med 12 men det forstår jeg sgu da ikke da den
brænder med 12 gange og mit cd-rom er med 52 gange, men
ved at lægge det på harddisken tager det 2-3 minutter og så
kan den godt brænde med 12 gange men ellers er jeg tilfreds
med den, jeg har brændt ca. 20 af de medfølgende cd-er uden
problemer.

M.v.h Boie

BJ skriver:

Fra : BJ

Dato : 18-03-01 18:34

Hej Boie,
Det var rart at høre. Prisen i Metro, er den med eller uden moms?
OBS annoncerer den i dag til 1695 inkl. moms.

Med venlig hilsen
Bent Jørgensen