Scsi controller driver
Fra : Nikolaj Borup

Dato : 18-03-01 21:45

Hej

jeg mangler en driver som hedder: DC-390F
til mit Tekram 3 controller kort, jeg kan ikke finde
det på Tekram´s hjemmeside, det er åbenbart den eneste driver
som kan få mit scsi cd-rom drev til at køre, hd´en kør fint med min
nuværende : DC-390F/U.

Hvis du er i besiddelse af denne driver vil jeg være meget taknemlig hvis du
vil sende den til mig!

På forhånd tak!

nikolaj.borup@person.dk

Fra : Madsen

Dato : 17-03-01 21:51

"Nikolaj Borup" <Nikolaj.borup@person.dk> skrev:

> [...]
> nuværende : DC-390F/U.
>
> Hvis du er i besiddelse af denne driver vil jeg være meget taknemlig hvis du

Og til hvilket styresystem er det så!?
<http://www.google.com/search?q=Tekram+3++DC-390F+driver&hl=da&lr=>

--
Mvh. Madsen