Kikert til luftgevær
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 22-02-03 20:09

Hej jeg har et Gamo Hunter 440 5,5 og vil gerne købe en kikert til det men
jeg ved ikke hvilke "dimensioner" det skal ha, jeg er helt på bar bund...
Det ville være dejligt hvis i kan andbefale et par stykker max 2000kr

MVH. Jeppe

Fra : John -e

Dato : 23-02-03 17:04

Jeg benytter selv en Nikkostirling Mountmaster 4x32

Den er udemærket til såvel luft som salon.

Den koster ca 700 til 800 incl rille-montage. Det er den pris du skal satse
på. Bruger du mindre er kvaliteten for dårlig. Bruger du meget mere er det
"over-kill"

Du kan se den her http://www.nikkostirling.com/mountmaster432.html

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 23-02-03 19:52

hvem sælger sådan nogle herhjemme ??

--
MVH. Jeppe Nørgaard
www.jeppedb.dk

Fra : John -e

Dato : 23-02-03 21:15

Jeg har købt min hos Hubertushuset i Ringsted. De er medlem af
jaguargruppen, så jeg vil tro du kan finde en i nærheden

Kig evt. på www.jaguargruppen.dk

/John E. Larsen

Fra : Jan

Dato : 24-02-03 03:06

på under 1 minut gav Google mig denne adresse:

TOMMY SVENDSEN
VESTRE GRAENSEVEJ 13 2680
SOLROD STRAND
DENMARK