Jæger, Shooting Times, Våpenjournalen
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 20-02-03 20:41

Komplette årgange fra ca. 1996 til 2002 kan afhentes.

Jeg er ved at rydde op.
Alternativt ryger de på forbrændingen i løbet af nogle dage..

Bent Erik Thomsen
Mellem Aalborg og Nibe
bmt@poet.dk

Fra : Erik Prestmo

Dato : 20-02-03 23:52

Jeg kjøper Shooting Times for en hederlig pris, samt betaler portoen til
Norge!

Våpenjournalen HAR jeg, alle sammen, like fra 1973.....

--
ErikP

Endel nye og brukte våpen til slags:

http://atodalseftef.tripod.com/atodalseftef/Index.htm

Bent Erik Thomsen <bmt@poet.dk> skrev i

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 26-02-03 23:40

Bent Erik Thomsen wrote:
> Komplette årgange fra ca. 1996 til 2002 kan afhentes.
>
> Jeg er ved at rydde op.
> Alternativt ryger de på forbrændingen i løbet af nogle dage..
>
> mvh

Alt er nu afhentet ...

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg