Hylster tumbler??????
Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-02-03 19:13

Hej

er der nogen der kan fortælle mig hvordn en hylster tumbler ser ud inden i
?? er der løftere inde i beholderen ??? jeg har selv lavet en efter
centrifuge systemet men er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal montere løftere
inde i beholderen (som ligger vandret)

Mvh
Martin
www.danhunters.dk

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 19-02-03 20:17

Inde i min beholder fra RCBS er der ribber på siden af beholderen ca 15mm
høje. Jeg tror der er 8 styk, gider ikke gå ud og tælle efter.
Mvh. Bjarne

Fra : Tikka

Dato : 19-02-03 21:57

Hej

Jeg er ved at lave 3 tumblere.

Til mig og 2 kammerater, dem laver jeg 7 kantede.
Og får den til at køre ved hjælp af 1 viskermotor.

Mvh. Tikka

Ps. Er der nogle af Jer der var ved Østjydsk Våbenhandel på kursus med
Jørgen Haderslev for ca. 3-4 uger siden

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 24-02-03 20:28

Nu har jeg været i "krudthuset", og tromlen er sekskantet og der er tre
ribber inden i, ca 12 mm høje og de sidder midt på den flade side.

Bjarne