MP3 Player
Fra : Andreas Simonsen

Dato : 15-03-01 14:28

Hej

Måske forkert gruppe, men:

Jeg leder efter en mp3 cd player, gerne med Anti-shock samt vcd playback. Er
der nogen der kan hjælpe..?

Hej fra Andy

Fra : Troels Aa. Sørensen

Dato : 15-03-01 15:58

Hejsa.
jeg har en Amitech Freeman. Den har det du ønsker. Den er udemærket og den
billigste på markedet. Den har dog et par små ulemper.
1. den understøtter ikke ID3-tags. Dette gør det lidt uoverskueligt at finde
et ønsket nummer på en cd med 159 tracks. Jeg gør dog bare det at jeg
brænder en cd kun med gode numre og hører dem på "random".
2: Den understøtter ikke CDRW. Men cd'er koster ikke så meget i vore dage.

Ellers er den super.
--
Med Venlig Hilsen
Troels Aa. Sørensen