Netbanker
Fra : JSMadsen

Dato : 15-03-01 13:00

Jeg har netbank på 3 af mine bankkontier.
Hos Jyske Bank, Danske Bank og basisbank.dk.

I brugervenlighed/sikkerhed finder jeg KLART at Jyske Bank er bedst,
den er nemlig ikke browser specifik. Det er nemt at overføre/betale GIRO kort + evt. andet.
Danske Bank's Netbank virker bedst med IE, og der er det da også nemt
nok at overføre/betale GIRO kort dog koster det 1,- stykket hvor Jyske Bank og Basisbank.dk er GRATIS med dette.
basisbank.dk's interface er da OK, men lidt langsomt og GIRO kort betaling er lidt besværligt.

Hvad syntes du? Har andre end nævnte banker ligeså godt system/bedre?

--
/JSMadsen

http://www.dvd-basen.dk/ - links til 17.000+ DVD anmeldelser!

Fra : JSMadsen

Dato : 19-03-01 00:51

JSMadsen skrev i meddelelsen <98qb4p$1hce$3@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
>Hvad syntes du? Har andre end nævnte banker ligeså godt system/bedre?

Ingen kommentarer...?!

--
/JSMadsen

http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Troels & Karoline

Dato : 19-03-01 07:56

Jyske Bank er KLART den bedste.
Utrolig brugervenlig og kan bruges fra ALLE Pcére.
- Også i udlandet. Sikkerheden er i topklasse...

vh / Troels Johansen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 22-03-01 22:23

Jeg synes Unibanks er udemærket - både PCbank og NetBank