Array ?????
Fra : CC

Dato : 15-03-01 12:52

Hejsa.

Jeg sider og skal lave et program der skal søge i en række filer.

Mit spørgsmål i denne forbindelse er..

Hvordan er det nu lige jeg får nogle tekst filet læst ind i et array som jeg
så vil spoole igennem med nogle søgninger.
Altås kort sagt så vil jeg foretage feks x antal søgninger i en fil og så gå
vidre til næste fil og udføre samme søgninger der. osv osv hele arrayet
igennem...

Forslag???

Tommy

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 15-03-01 16:48

* the_only_dj_cool@hotmail.com

> [...]
>
> Hvordan er det nu lige jeg får nogle tekst filet læst ind i et array
> som jeg så vil spoole igennem med nogle søgninger.

Hvordan vil du lese inn denne filen? Linjevis? Ordvis? Blokkvis for en
passende definisjon av en "blokk"? (mao. hva skal elementene i
array'en være?)

> Altås kort sagt så vil jeg foretage feks x antal søgninger i en fil
> og så gå vidre til næste fil og udføre samme søgninger der. osv osv
> hele arrayet igennem...
>
> Forslag???

Igjen, hva skal du søke på? Det kan godt hende at en array slettes
ikke er den beste strukturen for oppgaven din.

ivr
--
Besides, meat tends to run away when possible, or fights. Either
response presents behavioral challenges too complex for any existing