kattetræf
Fra : skingur

Dato : 10-03-03 18:26

Hej Gruppe
jeg synes, det ville være hyggeligt at "møde" hinandens katte...så hvis
I også synes det er en ide, så præsenter dem her! jeg vil introducere
mine, nemlig

Yatzi, som er en smuk, blå norsk skovkat. Han skulle have været min
svigermors superavlskat, men begyndte desværre at strinte så
forfærdeligt. han blev kastreret og vi fik mus! Min mand foreslog, vi
kunne låne ham til muse-udryddelse...jeg var temmelig meget imod, katte
er nogle, der bor i stalden..og vi havde mus i køkkenet! Nå, men katten
kom for at blive en uge. Da den var gået, ringede jeg til svigermor og
fik det udskudt en uge...og en til..og en ti... Det er nu halvandet år
siden og imellemtiden har det store grå kræ indtaget såvel hus som min
seng, min gravhund osv. Han har endda lokket mig til at anskaffe

Gizmo
som er halvt norsk halvt huskat. og Yatzis veninde! Jeg fik hende
formidlet privat gennem dyreinternatet. Hendes tidligere "mor" magtede
ikke både hnede og kæresten..og der findes ikke noget internat for dumme
kærester.

Iøvrigt har - eller rettere, havde- jeg katteallergi, men de her
langhårede bæster kan jeg godt tåle? kun Gizmos pels, som er lidt finere
i strukturen end Yatzis, kilder lidt i næsen når jeg børster hende (men
det gør den sgu nok også på ikke-allergikere!)

Jeg kunne såmænd efterhånden godt tænke mig at forøge familien med en
kat mere...en killing, for både Gizmo og Yatzi var voksne, da de indtog
huset. De er bare så dyre...

Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Jette

Dato : 10-03-03 23:51

"skingur" skrev:
> Hej Gruppe
> jeg synes, det ville være hyggeligt at "møde" hinandens katte...så hvis
> I også synes det er en ide, så præsenter dem her! jeg vil introducere
> mine, nemlig

Hej Christina .. denne NG har en hjemmeside, hvor mange af os har
præsenteret vores katte. Du kan se profilerne ved at gå til
www.dk-fritid-dyr-kat.dk og klikke på knappen "Profiler" øverst på siden...
her kan man få mange timer til at gå med at læse om alle de dejlige misser -
der er p.t. 449 vidundere fordelt på 182 brugere... og så kan du naturligvis
oprette din egen profil med billeder af dine katte, så vi også kan se dine

Mvh. Jette