Så kom killingerne :-))
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 05-03-03 21:22

Hejsa

Ville da dele med jer at vores ene skovkat her til aften har fået killinger
*SS*

Kirsi har fået 2 drenge (mener vi ) den ene er efter hvad jeg kan se
sortsilver makreltabby/hvid (Fabio) og den anden er sortsilver makreltabby
(Frodo).

Så er der kommet en pige, en sorttortie/hvid (Fiona)
Drengene vejer 90 og 91 gr. og Fiona 101 gr.

Er da lidt overrasket da vi rengede med 1-2 stykker men glædeligt
overrasket

MVH
Gitte

www.sacala.dk

Fra : Helle

Dato : 05-03-03 21:30

> [...]
> Drengene vejer 90 og 91 gr. og Fiona 101 gr.
>
> Er da lidt overrasket da vi rengede med 1-2 stykker men glædeligt

Hej Gitte!!
Tillykke med misserne!! Hvor er der skønt, glæder mig til at høre mere om
dem og se billeder

Mvh Helle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-03-03 22:38

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> writes:

> Hejsa
>
> Ville da dele med jer at vores ene skovkat her til aften har fået killinger
> *SS*

Jamen tillykke med de små mivere :hop:

Kønne navne i har fundet til dem, *S* specielt Frodo, ok jeg er også
lotr fan...

> Er da lidt overrasket da vi rengede med 1-2 stykker men glædeligt
> overrasket

Ligger det i linierne med så "små" kuld eller er det bare fordi det
er første gang hun er parret..??

Skal lige sende et spinbrum fra Melissa som stadig nu snart 8-9 år
efter hendes sidste kuld kan huske alt det bøvl der er med børn når de
finder deres ben...*S*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 06-03-03 00:04

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Drengene vejer 90 og 91 gr. og Fiona 101 gr.
> Er da lidt overrasket da vi rengede med 1-2 stykker men glædeligt

Hej Gitte
Et kæmpestort tillykke med de små skovtrolde
Glæder mig til at se dem i udvikling,- kan desværre ikke komme ind på din
side i øjeblikket
Giv et klem til de stolte forældre
Missehilsner fra Birgitte og True Trust banden
www.truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 06-03-03 07:24

Hejsa

Det blev til 4 dejlige killinger sidte pige kom i nat :)
Fabio - sort silvermakreltabby 90 gr.
Frodo - sort silvmakreltabby/hvid 91 gr.
Fiona - sort silver bloched tortie 101 gr.
Freya - sort tortie 102 gr.

De sutte på livet løs og hun er så sød ved dem, desværre har mit digi været
på gulvet så ingen billeder lige nu men skal se om jeg kan låne et ,
et sted

Ja, min side drillede lidt går desværre, men skulle køre fint igen .

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Ragna

Dato : 06-03-03 13:14

>Det blev til 4 dejlige killinger sidte pige kom i nat :)

Til lykke med de 4 små! Det bliver spændende at se billeder af dem.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-03-03 21:12

Hej Gitte!

Tillykke med killingerne - dejligt med sådan en lille "ekstra" overraskelse

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/