Spiser sin afføring
Fra : Julle

Dato : 15-03-01 12:11

Vores Berner Sennen hvalp på 11 uger spiser ofte sin egen afføring. Er der
nogen her der ved hvad det skyldes. Er der noget hun mangler i sin mad ?
Med venlig hilsen Julle, Tina og Peter
--
Se Julles billedbog på http://julle.adr.dk

Fra : Praxis

Dato : 15-03-01 12:49

Jeg havde samme problem med min den ene hanhund, som hvalp/unghund. Og kunne
ikke få et svar jeg kunne forholde mig til, om HVORFOR, men jeg fik et godt
råd, som hjalp: Kom lidt smagsforstærker i hundes mad.

--
VH Praxis©

Fra : Anders

Dato : 18-03-01 11:18

Hej Julle

Jeg har hørt at det skyldes mangel på B-vitamin.

Mvh
Anders

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 20:42

Fra : Hedda

Dato : 03-04-01 20:42

Hezann.

Visst du vil bli kvitt problemet så ta vekk avføringen, men la en liten bit
ligge igjen.
Den heller du pepper eller chilli over!
Det hjelper, tro du meg!

Hedda