Brækket hale?
Fra : Jens Jensen

Dato : 01-03-03 17:36

Min kat er ved et uheld faldet ned på sin hale. De første 5 cm kan den godt
løfte, men resten hænger nedaf. Den kan godt bevæge den del af halen, der
hænger nedaf. Det er som om der er et knæk i halen. Hvad skal jeg gøre, gå
til dyrelæge eller se tiden an.

Keld

Fra : Inger Kaya

Dato : 01-03-03 18:31

Hej Keld

Jeg havde slet ikk tøvet med at ringe til dyrlægen. Så måtte dyrlægen
afgøre hvad der ville være bedste for min kat i sådan situation. Men det
kan godt være den er brækket el. blot forstuet... men det ville jeg lade
min dyrlæge tage bestik af.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk