"knude"????
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 26-02-03 08:18

jeg lå og "nussede" med vores kat og kom til at finde en slags "knude" lige
foran det venstre bagben den er på ca. 1cm...
hvad kan det være???

Fra : Niels Peter

Dato : 26-02-03 09:01

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg lå og "nussede" med vores kat og kom til at finde en slags "knude"
lige
> foran det venstre bagben den er på ca. 1cm...
> hvad kan det være???

Det kan kun en dyrlæge svare dig på - ud fra de oplysninger er
mulighederne næsten uendelige ...

Niels Peter

Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 26-02-03 09:23

Det sagde dyrlægen også so hun kommer og kikker på hende