Er bare såååå smart!!!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 18:19

Ja i må undskylde mit praleri....meeeen er lidt stolt af mig selv...Har
nettop løst mit problem med transportkassen...og meget billigere...

Det var faktisk ganske enkelt...og tog kun 30 min!

Jeg to 2 Transportkasser. (samme str.) Satte 4 hjul på den ene. Den anden
satte jeg ovenpå. og borede igennem bunden(på den øverste) og taget(på den
nederste, 6 steder. satte møtrikker i og vupti....2 transportkasser på
hjul... de kan let skilles ad hvis jeg kun skal bruge én!

den er testet med hensyn til vægt!!!! Alle tre katte i kasserne = 17 kg kat.
og man kunne både kører og løfte uden problemer....

Det er da let!

Der kommer snart et par billeder....

Randi

Fra : Mette Jensen

Dato : 24-02-03 18:45

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
> [...]
> taget(på den nederste, 6 steder. satte møtrikker i og vupti....2
> transportkasser på hjul... de kan let skilles ad hvis jeg kun skal

Jamen, det var jo det jeg sagde! Måske skal man ikke værer så fingernem
så? *driller*

> den er testet med hensyn til vægt!!!! Alle tre katte i kasserne = 17
> kg kat. og man kunne både kører og løfte uden problemer....

Ok! Det lyder jo bare som en super ide. Hvilke hjul brugte du?
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 18:54

> Jamen, det var jo det jeg sagde! Måske skal man ikke værer så fingernem
> så? *driller*

Næhhh du skulle også kunne klare det! *driller*

> Ok! Det lyder jo bare som en super ide. Hvilke hjul brugte du?

Gummihjul fra silvan som kan dreje hele vejen rundt om sin egen akse eller
sådanne noget

Randi

Fra : Mette Jensen

Dato : 24-02-03 19:09

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

> Næhhh du skulle også kunne klare det! *driller*

Jamen det tror jeg så jeg vil prøve.....
Eller hvad? Jeg har jo en kæreste til at bærer!!

> Gummihjul fra silvan som kan dreje hele vejen rundt om sin egen akse
> eller sådanne noget

Jo.... Det hedder det skam!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 18:53

Her er så billederne....lidt dårlig kvalitet, meeeen i kan se idéen
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=59

Randi

Fra : Freedom

Dato : 24-02-03 21:27

Smark Randi;)) Men jeg skal nu alligevel købe en ny så det vil være
billigere for mig at købe en med hjul i stor størelse;))

Iben

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3dm5c$n67$1@sunsite.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 21:39

> Smark Randi;)) Men jeg skal nu alligevel købe en ny så det vil være
> billigere for mig at købe en med hjul i stor størelse;))
>
> Iben

Er du sikker?

Den kostede mig 450 kr at lave. og så kan den jo skilles ad.!

Men det er jo op til dig *smiler*

Hilsen Randi

Fra : Freedom

Dato : 24-02-03 22:36

> Er du sikker?
>
> Den kostede mig 450 kr at lave. og så kan den jo skilles ad.!
>
> Men det er jo op til dig *smiler*
>
> Hilsen Randi

Hvad søren gav' du for burene?

Iben;)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 25-02-03 06:20

> Hvad søren gav' du for burene?

Jeg gav 300 for to på tilbud... normalbris 200 stk. det er Atlas 20. Hvor
godt et tilbud det er kan diskuteres der jeg før har set dem til 149 (inges
kattehjem) som fast pris.

Randi

Fra : Pia J

Dato : 25-02-03 08:55

Er de specielt gode de der Atlas? Jeg har købt mine i grovvareforretningen
ned af vejen og givet 120 kr stk. Til en kortere tur kan jeg godt klemme to
skumbananer ind i en (men jeg kan næsten ikke bære 12-13 kg sådan , men
de passer fint til en kat.

:Pia

Fra : Freedom

Dato : 25-02-03 09:15

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3eueh$465$1@sunsite.dk...

> Jeg gav 300 for to på tilbud... normalbris 200 stk. det er Atlas 20. Hvor
> godt et tilbud det er kan diskuteres der jeg før har set dem til 149
> [...]

Ja, så kan jeg godt se det;)))

Nå men jeg vil tage ud og kikke på en med hjul, har set den til 650 kr;)

Iben

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 25-02-03 11:32

> Nå men jeg vil tage ud og kikke på en med hjul, har set den til 650 kr;)
>
> Iben

God jagt

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 19:15

Dårlig kvalitet....men her er de

www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=59

Fra : Birgitte

Dato : 25-02-03 00:39

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3dk89$844$1@sunsite.dk...
> [...]
kat.
> og man kunne både kører og løfte uden problemer....

Hej Randi
Sad og kiggede på dine billeder af din "gode" ide. Faktisk er det en rigtig
god ide hvis blot transportkasserne var sat på en plade istedet for ovenpå
hinanden.
Faktisk skal der ikke ret meget venden og drejen i transportkassen for oven
til at kunne bringe det hele i ubalance...
Istedet kunne man påmontere 4 dreje hjul på en spånplade/træfinere plade,
skrue 2-3 transportkasser fast,- sætte et trækhåndtag på og ovenpå hele
molivitten kan man have alt det andet udstillingsgrej spændt fast med et par
blæksprutter...
Har faktisk tit tænkt på, at købe en gammel barnevogn,- som i et snuptag
både kan bruges til at have transportkasser i, men med en lille plade på
også kan bruges som trimmebord....
Altså bare en ide'...

Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia J

Dato : 25-02-03 08:57

tja, man kunne købe sådan nogen som flyttefolk bruger til at rulle ting på -
hedder det ikke en hund? Man kan også få nogen i havecenteret til tunge
krukker. De kunne endda være billigere, for jeg synes løse hjul af en god
kvalitet er dyre.

:Pia

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 25-02-03 12:37

> [...]
rigtig
> god ide hvis blot transportkasserne var sat på en plade istedet for ovenpå

Ja det kan jeg godt se, men mit dilemma hvar netop pladsen og ved at stille
dem ovenpå hinanden fylder de mindst muligt og jeg slap for at lave et
trækketov/håndtag)

> Faktisk skal der ikke ret meget venden og drejen i transportkassen for
oven
> til at kunne bringe det hele i ubalance...

Det er taget til efterretning og jeg har netop nu sat et par "støttepinde"
så vi undgår styrt.

Hilsen Randi. der stadig syntes min idé er smart - om ikke andest så for mig
selv

Fra : Birgitte

Dato : 25-02-03 13:58

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3fkh8$95i$1@sunsite.dk...
> [...]
> så vi undgår styrt.

> Hilsen Randi. der stadig syntes min idé er smart - om ikke andest så for

Hej Randi
Jeg synes også det er smart fundet på, blot skal man lige huske på, at den
ikke er så stabil pga højden... men pladsmæssigt set er løsningen rigtig
god...
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-03-03 01:18

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Har faktisk tit tænkt på, at købe en gammel barnevogn,- som i et snuptag
> både kan bruges til at have transportkasser i, men med en lille plade på
> også kan bruges som trimmebord....

*GG* så skal det da vist være en trillingebarnevogn, med den størrelse
mitter i holder jer..*S*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 25-02-03 14:00

En sækkevogn er også en rigtig god løsning, koster ikke så meget, og med et
par blæksprutter fastgøres transportkasser og andet nemt...
Den koster ikke alverdens, men lad være med at gå på kompromis med prisen,
de billige er altså ikke så stærke og stabile.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk