Bjørnegræs????
Fra : Tournesol

Dato : 24-02-03 15:57

Hej Allesammen

Jeg vil høre om nogle ved om bjørnegræs er giftigt eller farlig for katte???

Jeg har nemlig sat sådan en knold ind i stuen i håb om at den vil skyde op,
så er det så meningen at den skal ud i kattegården når den bliver udvidet
sammen med bambus.

Hilsen Henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : Tournesol

Dato : 25-02-03 11:17

Hej

Her er et link til billede af græstotten
http://www.overdam.dk/cor-selloana.jpg
Den kan blive op til 2 m høj og har nogle ret skabe blade og jeg er meget i
tivl om kattene kan tåle så skabe blad.

Hilsen
Henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-02-03 15:39

Hej
Billedet viser nu en Pampasgræs, og den er betydeligt større end Bjørnegræs,
vel op til 1 meter. Bjørnegræs er nok o. 15 cm. højt så det er ikke samme
plante.
Pampasgræs tror jeg ikke er noget for kattene.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Tournesol

Dato : 25-02-03 15:56

Hejsa

> [...]
> det er ikke samme plante.
> Pampasgræs tror jeg ikke er noget for kattene.

Det ved jeg godt jeg undrede mig også over at jeg af vores nabo som er
gartner fik afvide at det var bjørnegræs når det ser ud som pampasgræs hvad
ved jeg jeg har ikke en fis forstand på planter andet en at slå dem
ihjel >grin< grønne finger har jeg ikke

Jeg tror bare vi holder os til bambus og græs når vi bygger en større
kattegård
Jeg er lidt bange for at den anden vil skade dem.

Tak for din respons

Hilsen
Henriette.
--