Ny kat
Fra : Susanne

Dato : 23-02-03 20:04

Hej Alle

Jeg er blevet den heldige ejer af en smuk 1 årig tortie hunkat.
Hun er en rigtig lille bandit, som fiser rundt i hele huset med 120 i timen

Jeg købte hende ved Inges kattehjem for et par uger siden, og man må sige
hun er faldet godt til. Tror hun føler hun ejer det hele

Jeg har lagt nogle billeder ind på siden hvis nogle skulle have lyst til at
se hende.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=382&limit
_start=0&limit_user=15
hmm, sikke et link, nå men håber det virker.

Hilsen Susanne

Fra : H.O.T

Dato : 23-02-03 20:38

Dejlig kat.....Nyder at se, at det ikke kun er min der sover i
håndvasken....

Henrik

---

Fra : Kate

Dato : 25-02-03 21:24

"Susanne" <vick@mail.dk> wrote in

> Jeg er blevet den heldige ejer af en smuk 1 årig tortie hunkat.

Nuser lille pige. Tillykke med hende.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar