JUBEL - nå, ja... lidt ;o)
Fra : Ann K.

Dato : 22-02-03 19:11

Hejsa.
Vil bare lige fortælle at jeg lige har fundet Namacoola og Tia liggende
sammen på vores spisebord...
Da jeg kom ind begyndte Namacoola omgående at knurre for at jage "den
der stoooore og faaaarlige uldtottede møgkat" væk *SUUUUUUK*

Mvh Ann - og Namacoola, der har søgt "beskyttelse" på min skulder - og
Tia der tigger frikadeller hos Manden i køkkenet

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-02-03 19:20

Og hun (Tia) får slet ingen frikadeller, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 26-02-03 00:51

>Og hun (Tia) får slet ingen frikadeller, hihi

Helt ærligt Nina... du ved da, at Manden _aldrig_ kunne finde på at
fodre en hund ved bordet... hvorfor skulle han så begynde at fodre en
kat i køkkenet - med menneskemad???? ;-D
Ok - vi ved nu, at Tia så klart foretrækker sine frikadeller rå....*ss*

Mvh Ann - og Tia, der har fået leverpostej og rugbrød til frokost
*slurp*