Side for omplacering
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 20-02-03 18:05

Hejsa!
Lettere mismodig over, at det er svært at omplacere voksne katte, har
jeg besluttet at slå et lille slag for dem. Derfor har mig og min
influenza/lungebetændelse sat os til computeren her til aften, og lavet
en lille side, til hjælp for katte og katteejere. Indtil videre ligger
den på min private hjemmeside, men hvis der er interesse nok, vil jeg
prøve at lave et seperat site, dedikeret til at finde nye hjem til
voksne katte.

http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Der er tale om ren formidling, hvor man kan komme i kontakt med andre
katteejere direkte. Vi har desværre ikke plads til selv at modtage og
videreformidle kattene. Så har du, eller kender du en kat, der mangler
et nyt hjem, kan du sende et billede, lidt oplysninger samt
kontakt-information til mig, og den bliver sat på siden.

Hilsen Dorthe

Fra : Tournesol

Dato : 20-02-03 18:44

Hej

Godt initiativ

Der findes faktisk også en anden der har lavet en formidling af voksne katte
og hunde
http://www.sitecenter.dk/danskdyreformidling og det funger ret godt jeg fik
hjælp til at finde et nyt hjem til en voksen hun kat og det gik faktisk
stærkt

såvidt jeg husker modtager de heller ikke dyrene men formidler hjemmene.

Knus henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-02-03 19:07

Hej Dorthe
Et rigtig smukt iniativ. Det er mig komplet ubegribeligt
at der ikke er nogle der er interesseret i 3 så smukke
og dejlige katte, folk aner ikke hvad de går glip af.

Knus
Marianne ( der ønsker at hun havde 6 søde blide katte
som ville byde 3 voksne dejligheder velkommen )

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-02-03 12:59

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et nyt hjem, kan du sende et billede, lidt oplysninger samt
> kontakt-information til mig, og den bliver sat på siden.

Hej Dorthe.

En rigtig god idé Det er rart at kunne henvise til et enkelt sted, når
men støder på folk,der søger en kat.

Men kunne du ikke forfatte lidt skriverier til siden om fordelene ved at få
en voksen/moden kat fremfor en killing? (Er kastreret, vaccineret måske også
øremærket, kendt temperament og vaner, måske mere rolig osv.....)

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 21-02-03 13:13

Katrine Nederby skriver:

> [...]
> en voksen/moden kat fremfor en killing? (Er kastreret, vaccineret måske også
> øremærket, kendt temperament og vaner, måske mere rolig osv.....)

Hej Katrine!
Det lader til, at der er et "marked" for sådan en side, jeg har i hvert fald
fået en del positiv respons. Min plan er at lave et site, dedikeret til
formidling af voksne katte, med info osv. Men indtil jeg har fået registreret
domæne etc., ligger siden på kishka.dk, og bliver nok ikke udbygget så meget.

Hilsen Dorthe ( - og formidlingsmisserne... )
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Fra : Ann K.

Dato : 23-02-03 00:10

Hej Dorthe.
Alle tiders initiativ!
Men er det mon ikke noget, som kunne komme ind under gruppens
hjemmeside??? På den måde ville du ikke personligt skulle finde Domæne
og lign... Der ville det vel også tydeligt kunne fremgå at der er tale
om _omplaceringer_ af voksne katte (og ikke salg af killinger!)... og at
kattene pt bor i et privat hjem...
Hvis du var klar til at tage dig af den opgave ville det jo også aflaste
web-moster Jette lidt

Uanset, hvad... så er det altså dejligt at du gider at formidle

Mvh Ann

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-02-03 20:58

"Ann K." skriver:

> [...]
> web-moster Jette lidt
>
> Uanset, hvad... så er det altså dejligt at du gider at formidle

Hej Ann!
Det kan da godt være at vi skulle sætte det ind på gruppens hjemmeside på et
tidspunkt. Lige nu hygger jeg mig nu gevaldigt med at lave siden osv., så i
første omgang tror jeg bare, jeg fedter videre med det *smil*.

Det lader til at Fie har fundet et nyt hjem. hvis alt går vel denen gang,
flytter hun til Nordjylland i næste weekend!
Hilsen Dorthe
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Fra : Ann K.

Dato : 23-02-03 21:03

Hej Dorthe.
Jamen så hyg dig med siden

>Det lader til at Fie har fundet et nyt hjem. hvis alt går vel denen
gang,
flytter hun til Nordjylland i næste weekend!

<> Åh - hvor godt!!! *krydse fingre*

Mvh Ann

Fra : Katrine Nederby

Dato : 23-02-03 21:54

> Det lader til at Fie har fundet et nyt hjem. hvis alt går vel denen gang,
> flytter hun til Nordjylland i næste weekend!
> Hilsen Dorthe
> http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Dejligt at høre Bliver hun enekat eller skal hun sammenføres med en
anden kat?

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-02-03 22:14

Katrine Nederby skriver:

> "Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Dejligt at høre Bliver hun enekat eller skal hun sammenføres med en
> anden kat?

Hej Katrine!
Hun skal bo sammen med hankatten Leif, en rolig, ældre kat, som sikkert ikke
vil have noget imod en sød, lille dame i lejligheden.
Hilsen Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 23-02-03 22:51

> [...]
ikke
> vil have noget imod en sød, lille dame i lejligheden.

De skal nok blive perle-venner Jeg krydser ihvertfald fingre for at det
kommer til at fungere perfekt. Og at de ikke falder fra denne gang.

Min Tabita flytter imorgen (også sammen med en moden herre), og jeg prøver i
øjeblikket at tage mig sammen til at pakke nogle af hendes ting + papirer.
Hun skal jo have sit yndlingslegetøj, et tæppe og lidt guf med Jeg er
meget spændt på, hvordan sammenføringen af de to katte kommer til at
forløbe.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-02-03 23:04

Katrine Nederby skriver:

> [...]
> Hun skal jo have sit yndlingslegetøj, et tæppe og lidt guf med Jeg er
> meget spændt på, hvordan sammenføringen af de to katte kommer til at

Hejsa.
Ja, jeg håber også at det nu endelig bliver til noget. Der er mange her i
gruppen der har været så hjælpsomme, og jeg skal nok holde Jer informeret om,
hvordan det går med omplaceringen af Fie, og de andre katte på min lille
"omplacerings-side".
Hilsen Dorthe
Omplacering af voksne katte: http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Fra : Elwarth

Dato : 23-02-03 23:46

Hej Dorthe & Kathrine

Hvor er det dejligt at høre, at Tabita og Fie endelig ser ud til at have
fundet nogle gode nye hjem. Held og lykke til dem begge med at finde sig til
rette.

Venligst
Dorthe

Fra : Kate

Dato : 25-02-03 21:27

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Hun skal bo sammen med hankatten Leif, en rolig, ældre kat,

Uh, det lyder da godt. Krydser alt hvad der er at krydse for at Fie får
et godt og blivende hjem.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar