Alternativer til petgo onlineshop?
Fra : Gitte Andreasen

Dato : 18-02-03 14:52

Nu hvor petgo lukker deres online shop og levering, kunne jeg godt tænke mig
at vide om I kender andre steder der har denne service i nærheden af
København?
Jeg ved godt at en anden har spurgt om dette, men nu kan jeg simpelthen ikke
finde den mail og tilhørende svar.

mvh
Gitte

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-02-03 14:59

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> wrote in message
> Nu hvor petgo lukker deres online shop og levering, kunne jeg godt tænke
mig
> at vide om I kender andre steder der har denne service i nærheden af
> København?

Det kommer lidt at på, hvad du bruger af produkter. Men
jeg har tænkt på at prøve Sundby Dyrehandel. Jeg var
forbi i går og de har fast Everclean, som jeg bruger, til
125,- som er omkring 25,- billigere end andre steder.
Desuden har de -10% på alle Hill's produkter, som jeg
plejer at købe. Det koster 50,- at de leverer til Rødovre,
men med de mængder jeg køber, kan det sagtens betale
sig. De har dog ikke nogen online shop.

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-02-03 21:31

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> København?
> Jeg ved godt at en anden har spurgt om dette, men nu kan jeg simpelthen

Hej Gitte

Det var mig, og det er pudsigt nok også forsvundet fra min skærm, men jeg
nåede at få adresser ned.

Bonnie dyrecenter i Herlev og Aqua Fauna i Valby, 36174214, blev nævnt.

M.v.h.
Lise

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-02-03 09:57

> Nu hvor petgo lukker deres online shop og levering, kunne jeg godt tænke
mig
> at vide om I kender andre steder der har denne service i nærheden af
> København?

Jeg fandt lige én mere, som kunne være aktuel:
http://www.akacias.dk/akacias.dk/foder.htm

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Allan Johansen

Dato : 20-02-03 00:29

> [...]
> København?
> Jeg ved godt at en anden har spurgt om dette, men nu kan jeg simpelthen

Hej Gitte

Prøv at ringe til Pethouse, jeg mener også at de leverer på Sjælland.
Det er da forsøget værd.

Se evt. også deres website på www.pethouse.dk

Mvh.

Allan Johansen