Udstilling!
Fra : Freedom

Dato : 15-02-03 10:01

Hej alle, så er jeg her igen;))

Min veninde og jeg var ved at klarlægge at skulle udstille vores katte, men
stødte på at man skal komme så tidligt og af sted så sent at det ikke vil
kunne løkkes for os da vi ikke har bil.

Da min veninde har arbejde om lørdag eftermiddag kan vi se det bliver
umuligt hvis vi skal være der til kl. 17.00 og 18.00. Hvad gør i andre? Jeg
er vandt til hundeudstillinger, der kommer vi når vi skal bedømmes og går
når vi er færdige, det vil sige at skal man ikke videre i bedømmelserne kan
man tage hjem og slappe af, det har jeg altid fundet behageligt!

Hvad siger i andre;)))

Iben

Fra : Niels Peter

Dato : 15-02-03 10:16

"Freedom" <freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da min veninde har arbejde om lørdag eftermiddag kan vi se det bliver
> umuligt hvis vi skal være der til kl. 17.00 og 18.00.

Nu er det som regel kun de udstillinger, der strækker sig over to dage,
der foregår om lørdagen.
Endagsudstillingerne (som er de fleste) foregår næsten altid om
søndagen.

> [...]
bedømmelserne kan
> man tage hjem og slappe af, det har jeg altid fundet behageligt!

Det er til gengæld bøvlet for gæsterne, som skal være der til en bestemt
tid, hvis det er en bestemt race, man vil se ...

> Hvad siger i andre;)))

Jamen, det er bøvlet. Men mange af os planlægger også lang tid i
forvejen, så vi kan bruge de fridage, vi har.
Hvis man er et par, kan man jo så desuden afløse hinanden i dagens løb

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Freedom

Dato : 15-02-03 10:15

Tak for det hurtige svar;))

> Nu er det som regel kun de udstillinger, der strækker sig over to dage,
> der foregår om lørdagen.
> Endagsudstillingerne (som er de fleste) foregår næsten altid om
> søndagen.

Ja, men da vi har perser så bliver det lørdagen for de fleste;))

> Det er til gengæld bøvlet for gæsterne, som skal være der til en bestemt
> tid, hvis det er en bestemt race, man vil se ...

Ja!

> Jamen, det er bøvlet. Men mange af os planlægger også lang tid i
> forvejen, så vi kan bruge de fridage, vi har.
> Hvis man er et par, kan man jo så desuden afløse hinanden i dagens løb

Ja, det kan jeg forstå, jeg kan bare se af når man ingen bil har er det ret
umuligt;((( Vi havde ellers glædet os!!! Vi må vente til vi har råd til at
købe bil!!:)))

Iben

Fra : Niels Peter

Dato : 15-02-03 10:30

> [...]

det ret
> umuligt;((( Vi havde ellers glædet os!!! Vi må vente til vi har råd

Du kan jo prøve næste gang at spørge her på ng'en , om du kan køre med
nogen, der evt skal samme vej ...
Bortset fra det synes jeg ikke, det er så bøvlet med tog i forhold til
kattene i hvert fald - alle de katte, jeg har haft, falder til ro, så
snart toget kører. Busser og biler, derimod, kan de ikke fordrage ...

Niels Peter

Fra : Freedom

Dato : 15-02-03 11:01

> [...]
> kattene i hvert fald - alle de katte, jeg har haft, falder til ro, så
> snart toget kører. Busser og biler, derimod, kan de ikke fordrage ...

Ja, det kan jeg jo;))) Men det er lidt svært at planlægge når man ikke er
sikker på hvordan man kommer frem;) Jeg togturen er ikke et et problem;) Det
er mere det med tiden, at togene ikke kommer, men jeg må jo bare se de få
udstillinger jeg så kan komme på;)) jeg beundre jer som kommer på alle
udstillinger;))) noget af et arbejde;)))

Iben

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-02-03 11:04

Niels Peter skrev
<Bortset fra det synes jeg ikke, det er så bøvlet med tog>

Hvis man altså bor et sted, hvor tog og busser kører
så tidligt søndag morgen, man skal ikke ret langt væk
fra de større byer, før det bliver besværligt.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Freedom

Dato : 15-02-03 12:15

> [...]
> så tidligt søndag morgen, man skal ikke ret langt væk
> fra de større byer, før det bliver besværligt.

Åhh Marianne;))) Det er netop det som er vores problem, verden slutter kl
17.00 og starter kl. 09.00 i nogle sovebyer;))))

Iben

Fra : Niels Peter

Dato : 15-02-03 12:32

> Åhh Marianne;))) Det er netop det som er vores problem, verden slutter
kl
> 17.00 og starter kl. 09.00 i nogle sovebyer;))))
>
> Iben

Jeg kan godt se, vi er privilegerede, som bor så tæt på en togstation,
at vi af og til får posten til stationskiosken

Niels Peter

Fra : Battlefield´s

Dato : 15-02-03 11:02

Hej
I Katteklubben er der langhår om søndagen (det var da i hvert fald i Vejle i
januar). Prøv at check hjemmesiden:
www.perseren.dk
Hilsen Vibeke

---

Fra : Freedom

Dato : 15-02-03 12:16

> I Katteklubben er der langhår om søndagen (det var da i hvert fald i Vejle
> januar). Prøv at check hjemmesiden:
> www.perseren.dk
> Hilsen Vibeke

Tak, men toget køre nu kun når det køre alligevel;) Men det hjælper på det
hvis det er søndag;))

Iben

Fra : Battlefield´s

Dato : 15-02-03 12:43

Hej
Ja, man skal tidligt op hvis man skal med tog. Jeg skal selv til Malmø d. 1.
marts og det betyder afgang her fra Horsens kl. 2.34 om natten. Men på den
anden side er det jo ikke værre end hvis jeg skulle have været til Holland
eller et andet "tredie land" (ikke Tyskland eller Danmark da Midas har cert.
fra de lande).
Til gengæld fik jeg Orange billetter d.v.s. 330 t/r til København.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Pia Thomsen

Dato : 15-02-03 10:59

Niels Peter skrev:
> Nu er det som regel kun de udstillinger, der strækker sig over to dage,
der foregår om lørdagen.
Endagsudstillingerne (som er de fleste) foregår næsten altid om
søndagen.<

Eeej, er det helt korrekt?? Det er vel fordelt på halvdelen - både
KatteKlubben og JYRAK afholder to dages udstillinger...fx. i år er det
fordelt, således at KK og JYRAK tilsammen afholder 8 udstillinger, mens
DARAK og RK afholder 5 udstillinger og FD én!!

Nu afhænger det selvfølgelig af i hvilken del af landet Iben vil udstille

Hilsen Pia

Fra : Camilla Baird

Dato : 15-02-03 12:54

> Nu er det som regel kun de udstillinger, der strækker sig over to dage,
> der foregår om lørdagen.
> Endagsudstillingerne (som er de fleste) foregår næsten altid om
> søndagen.

Det kommer lidt an på, hvilke racer man udstiller, og i hvilke klubber man
udstiller... Perseren/Katteklubben har fx korthår om lørdagen, hvor andre
klubber har den gruppe om søndagen - på de udstillinger hvor man vælger at
dele grupperne op på to dage.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-02-03 13:07

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klubber har den gruppe om søndagen - på de udstillinger hvor man vælger at

Nope Katteklubben har korthår, langhår og huskatte
om søndagen.
Men JYRAK har til gengæld byttet om i år, så korthår,
langhår, siam og huskatte er om lørdagen.
DARAK og Racekatten har alle racer søndag.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians