Tips og triks!
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 14-02-03 08:00

Problemer med at missen graver i potteplanterne?

Så er her et godt råd: et drys hvid peber (er kraftigere end sort) ud
over jorden skulle løse det problem!

Blev afprøvet her , efter at have fundet en potteplante findelt ud
over hele lejligheden. Resultatet var en ordentlig nysetur, og "lige
pludselig" var mine dumme potteplanter ikke spor interessante mere.

Håber der er andre, der kan få nytte af rådet.

Helle.

Fra : Henning S

Dato : 14-02-03 09:32

"Helle Frederiksen (slet TEE2F)" <hf@TEE2Fdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

| Problemer med at missen graver i potteplanterne?
|
| Så er her et godt råd: et drys hvid peber (er kraftigere end sort) ud
| over jorden skulle løse det problem!
|
| Helle.

Har ladet mig fortælle at kaffegrums har samme virkning. Men har ingen
erfaring med det.
Knut

Fra : Denise

Dato : 14-02-03 09:54

"Helle Frederiksen (slet TEE2F)" <hf@TEE2Fdlgnet.dk> wrote in message

> [...]
> pludselig" var mine dumme potteplanter ikke spor interessante mere.
>
> Håber der er andre, der kan få nytte af rådet.

Hihi, det er da lidt synd ikke
Da jeg havde problemet, da de var mindre, lagde jeg halvstore strandsten på
jorden i potteplanterne. Foruden at kattene ikke kunne grave i dem, så synes
jeg det så pænt ud
Det var så jorden - hvordan man får dem til at lade være med at spise
planterne, er et helt andet problem. Det har jeg aldrig fået løst, andet end
at jeg ikke køber planter, som jeg ved de ikke kan tåle, og siger fy, når
jeg ser det, samt at folk får besked på ikke at komme med afskårne blomster.
Dem trækker de nemlig op af vaserne, så vaserne vælter med vand - så det er
opgivet hjemme hos os
Hilsen Denise

Fra : Majer

Dato : 14-02-03 15:30

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Da jeg havde problemet, da de var mindre, lagde jeg halvstore strandsten

> jorden i potteplanterne. Foruden at kattene ikke kunne grave i dem, så
synes
> jeg det så pænt ud

Vi har købt nogle fine slebet sten i Bilka's Havecenter, til 15 kr for en
pose. De er både effektive og dekorative.Så nu er der ingen katte i vores
potteplanter mere.
Billede af det kan ses her:
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=51

Mange weekendhilsner fra