Så er byggeriet i gang!
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-02-03 15:16

Åh, jeg elsker bare hårdt arbejde, kan kigge på det i timevis uden at blive
træt
Jeg sidder her og nyder at kigge ud på terrassen, hvor min mand, min mor,
svigerfar og svigerinde er i gang med at bygge løbegård, mens jeg hører
efter 2-årige Ronja, der sover til middag på sit værelse.
Misserne følger også med fra terrassedøren. Det bliver spændende at se deres
reaktioner, når de kan komme ud.

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 10-02-03 22:25

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Åh, jeg elsker bare hårdt arbejde, kan kigge på det i timevis uden
> at blive træt

Jeps, det er også den udgave jeg bedst kan li'

Jeg efterlyste iøvrigt en beskrivelse af sammenføringen af alle de nye
og gamle katte. Kommer du med sådan en beskrivelse?
Og forresten, hvordan går det med Mowglis søskende, Mille og Rufus?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Elwarth

Dato : 11-02-03 23:36

> Åh, jeg elsker bare hårdt arbejde, kan kigge på det i timevis uden at
blive
> træt

Lyder godt!
Kunne du ikke tage et par pauser fra sofaen og svinge kameraet, så vi andre
kan se resultatet?

/Morten