Tarzan er kommet hjem :-))
Fra : Stine Frandsen

Dato : 05-02-03 23:42

Hej
Ja, jeg kan slet ikke få smilet af i dag *S* Har gået og følt mig helt
fjollet siden Randi ringede i går, at Tarzan var hos hende. Og i dag kørte
vi så op efter ham. Jeg var ret nervøs, tænk hvis han ikke kunne kende mig
eller *gisp* at det slet ikke var ham alligevel. Men Tarzan reagerede
øjeblikkelig da jeg fløjtede mit indkald ( han lystrer som en hund *s*)
Og kom løbende hen til mig. JUBEL Super velplejet og absolut ikke tynd;
næ faktisk står han til en mindre diæt. Vi blev og snakkede lidt med Randi,
som fik sine gaver. Til misserne fik hun en af de mus der piver, katteguf og
en aktivitetsbold; så må vi håbe hendes katte gider det. Jeg havde fundet en
flot sammenplant til Randi.
Vi kørte så direkte til dyrlægen , der heldigvis havde tid en ½ time efter.
Tarzan blev undersøgt grundigt og fejler intet, bortset fra en let
forkølelse, orm og dårlig mave, formentlig pga. af orm og skiftende føde af
ukendt karakter. Nå ja, så fiser han også til den store guldmedalje .. knap
så sjovt, så der måtte jævnlige udluftninger til på køreturen *G* Som også
foregik under højlydte protester. Tarzan finder sig ikke i transportkasser,
næ nej han skal jo sidde bagi sammen med hundene *G* men jeg skulle ikke
have noget af det i dag. Og desuden var Queen blevet hjemme.

Vel hjemme skal vi så gen-introducere. Gensynsglæde hos både Queen & Tarzan,
ingen tvivl - de huskede hinanden og har også leget allerede *S*
Zoya er enormt nysgerrig og følger troligt Tarzan rundt i huset, og lidt
gensidig snusen blev det hurtigt til. Ingen hvæs eller "sure" miner. Det er
kun spændende og interessant det hele. Og lidt hoppen rundt i møbler for at
få Tarzan's opmærksomhed *S* Har fået nogle ganske gode grin.

Tarzan rundede lige kattebakken, kiggede sig omkring og lagde sig så ind
under sofaen i en times tid, inden han tog et par ture rundt i huset med
Zoya i hælene. Fandt foder og vand, brugte bakken. Kalder for at få nus og
har smidt Queen væk fra hendes tæppe foran radiatoren. Så jo, alt er vist
ved det gamle *GG* Bortset fra at huset er et andet og blevet en hel del
mindre.

Har selvfølgelig haft gang i kameraet, så billeder kommer

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Fra : Bente Jepsen

Dato : 06-02-03 19:53

Hej Stine

Det var dejligt at høre at det hele gik så fint, og at gensynsglæden var
stor på alle sider.

Vi venter på billeder

Mange hilsner
Bente

Fra : Stine Frandsen

Dato : 07-02-03 01:01

Hej
Der ligger et par gamle billeder her af Tarzan : :
http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1578

Nye kommer på når jeg er færdig med filmen og den er fremkaldt, så kommer
der også billeder af Zoya.
Stine

Fra : Kate

Dato : 06-02-03 22:19

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in

> Ja, jeg kan slet ikke få smilet af i dag *S*

Det kan jeg sandelig godt forstå. Hvor _er_ det skønt at Tarzan kunne
kende dig og at hans hjemkomst lader til at gå glat.
Tillykke med det den dejlige afslutning på en ellers ulykkelig
historie.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Elwarth

Dato : 06-02-03 22:39

> Ja, jeg kan slet ikke få smilet af i dag *S* Har gået og følt mig helt
> fjollet siden Randi ringede i går, at Tarzan var hos hende.

Hej Stine
Det kan jeg godt forstå!

Og i dag kørte
> vi så op efter ham. Jeg var ret nervøs, tænk hvis han ikke kunne kende mig
> eller *gisp* at det slet ikke var ham alligevel.

Den tanke havde jeg også, altså at det måske slet ikke var ham. Jeg er godt
nok glad for, at jeg tog fejl
Også godt at høre at de andre derhjemme tog godt imod ham. Til lykke med den
lykkelige slutning på en uden tvivl barsk og bekymret tid.

Venligst
Dorthe