ny spindestang
Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 15-03-01 10:32

Hej

Jeg er ved at være træt af min nuværende spindestang, og vil have en ny.

Er der nogen med nogle gode ideer?

længde: 9-9,5 fod
kastevægt: op til 15-20 g
kvalitet: det bedste
pris: max omkring 1500

mvh ivan

Fra : Kasper Rung

Dato : 15-03-01 15:56

Jeg har haft stort held med at bygge en selv. Den kostede 400 kr. som sæt og
er den bedste fiskestang jeg nogensinde har haft. Mange siger at der ikke er
meget at spare ved at lave dem selv nu om dage, men jeg har været heldig.
Jeg ville gerne betale det dobbelte for stangen nu.

Det kan være lidt af et projekt, men mine erfaringer er at det bestemt er
besværet værd. Det afhænger selvfølgelig lidt af hvor god man er til
praktiske ting og det valgte sæt, men mit første, absolut ikke kønneste,
forsøg gik ganske godt.

Hvis du har lyst til at bygge selv er der mange vejledninger på nettet og
sælgerne vil ofte gerne fortælle dig hvordan du gør.

God fornøjelse.
- Kasper

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 15-03-01 16:24

jeg har selv bygget adskillige stænger, men jeg har dog valgt at købe denne
færdigt. Jeg har indtil videre kigget på mærkerne fenwick og shimano, men er der
andre stænger, som jeg er nødt til at teste?

mvh ivan

Fra : N/A

Dato : 26-03-01 19:59

Fra : Daniel Pino Maldera

Dato : 26-03-01 19:59

Fenwick....Ja for satan!!
Jeg har selv en Fenwick Blackhawk 9'6 fod. 5-20 g
Den er simpelthen så dejlig at fiske med, det eneste der irriterer mig er at
jeg ikke får den brugt nok.
Jeg gav 1500 for den sidste år (eller var det året før ?)

PS: Jeg arbejder ikke for Fenwick