Bella Dyreklinik
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 03-02-03 22:15

Hej alle,

er der nogen her der har erfaringer med Bella Dyreklinik ? Scottie
ska' jo snart ha' klippet klokkerne, og jeg fik det sted anbefalet af
min dyrehandler.

Men det ku' jo være nogle af jer ku' spæde lidt til hans mening

Jacob

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 22:31

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> skrev...
> er der nogen her der har erfaringer med Bella Dyreklinik ? Scottie
> ska' jo snart ha' klippet klokkerne, og jeg fik det sted anbefalet af
> min dyrehandler.

Hej Jacob

Har ingen personlige erfaringer som sådan, men Annette Staun, som jeg har
stiftet bekendtskab med via andre kanaler, er dyrlæge der, og med hende går
du nok ikke galt i byen

Mvh. Camilla

Fra : Bjørn S

Dato : 03-02-03 22:34

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> skrev
> er der nogen her der har erfaringer med Bella Dyreklinik ? Scottie
> ska' jo snart ha' klippet klokkerne, og jeg fik det sted anbefalet af
> min dyrehandler.

Jeg har været der 5- 6 ganger, og de virket yderst kompetente, og meget
venlige på mig.
Dog blev jeg lidt træt af hver gang at få en ny dyrlæge da jeg var der, men
det er så hvad det var.
Fik sterilisert min hunkat der, på en meget flot måde, 3-4 sting og en mis i
fuld vigør igen allerede fra de sene aftentimer - ihvertfald meget opsat på
at komme og putte under dynen
En "nøtteknækkersuite" er jo en lidt mindre komplisert operation, men av
hvor gør det vondt at tænke på....

/Bjørn

Fra : Leyna

Dato : 04-02-03 10:27

On Mon, 03 Feb 2003 22:14:46 +0100, Jacob Saaby Nielsen
<dont@have.one> wrote:

> [...]
>min dyrehandler.
>
>Men det ku' jo være nogle af jer ku' spæde lidt til hans mening

Det både kan og vil jeg da gerne. Jeg har benyttet Bella dyreklinik
fra de åbnede i 1981 og frem til 2002. Desværre er jeg nu flyttet til
Jylland og synes at det er lidt langt at rejse, men har da overvejet
det, fordi de for det første er meget dygtige og for det andet er
utroligt venlige mennesker, hvor dyrets velfærd kommer i første række.
Jeg har fået behandlet hunde, katte, kaniner og fugle dér, og alle har
de fået en god og proff. behandling. Når det er en kat der skal
behandles, så vil jeg varmt anbefale Lis Stouman.
Du kan trygt henvende dig dér.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : bettina

Dato : 04-02-03 11:29

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> wrote in message
> Hej alle,
>
> er der nogen her der har erfaringer med Bella Dyreklinik ? Scottie
> ska' jo snart ha' klippet klokkerne, og jeg fik det sted anbefalet af
> min dyrehandler.

Dem kan jeg kun anbefale. Har brugt dem siden 1995 og selvom jeg nu er
flyttet til amager kunen jeg ikke drømmem om at skifte dyrlæge. Vi får altid
den bedste og mest kompetente behandling. Det med mange dyrlæger kan jeg
ikke helt forstå, for så vidt jeg har oplevet er der kun 3..Lis , manden
(han er klart min favorit) og den anden dame.
Jeg skiftede fra dyrehospitalet ved Ellebjerg station, da jeg synes de
virkede hysteriske og totalt uden indlevelse i, hvad det var for et dyr de
havde mellem hænderne. Det kan man bestemt ikke sige om Bella Dyreklinik.
Tag du trygt derhen.

Bettina

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 04-02-03 10:51

Jah, jeg vil da også gerne anbefale Bella Dyreklinik; jeg har godt nok kun
brugt dem i lidt over et år, da jeg flyttede laaaangt væk fra dem, men jeg
har været meget glad for dem.

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 05-02-03 22:04

Ok så... med alle de positive indlæg, har jeg bestilt tid til Scottie
14-02 kl. 14:30. Så der kommer en Falck mand og henter os, og kører os
derhen.

Så er det af med klokkerne, og hjem og passe på ham

Jacob