Vedr. løbetid
Fra : Ghita

Dato : 02-02-03 13:16

Hej gruppe
Kommer hunkatte i løbetid gennem hele livet, eller stopper det i en vis
alder ?
Spørger fordi Emma, siameser næsten 8 år, ikke har været i løbetid siden
november hvor jeg stoppede med at give hende p piller. Tanken var at hun
skulle steraliseres, men hvis hun ikke kommer i løbetid mere er der jo
ingen grund til det.
Hun er ikke tidligere blevet det fordi jeg havde et ønske om at hun
skulle have killinger bare en gang når hun blev "alene", men nu er
alderen kommet i vejen.

--
God bagjul...
Ghita

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-02-03 14:23

Hej Ghita!
Så vidt jeg ved fortsætter løbetiderne livet igennem. Men det er der
sikkert nogen der ved lidt bedre end jeg gør

Ihvert fald, så er der mange hunkatte der ikke går i løbetide i vinteren.

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ghita

Dato : 02-02-03 15:43

I news:3e3d1bbb8ba04@dk-fritid-dyr-kat.dk griflede Louise Viborg:

> [...]
> sikkert nogen der ved lidt bedre end jeg gør
>
> Ihvert fald, så er der mange hunkatte der ikke går i løbetide i

Jamen så væbner jeg mig med tålmodighed og ser hvad der sker når det
bliver lunere i vejret ......

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-03 14:56

Louise Viborg <louiseKATTE@BAKKEshunozahra.dk> writes:

> Hej Ghita!
> Så vidt jeg ved fortsætter løbetiderne livet igennem. Men det er der
> sikkert nogen der ved lidt bedre end jeg gør

Fuldt ud korrekt...
Kender faktisk en som blev gravid i en alder af 13 år...
Stakkels mitter.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ghita

Dato : 03-02-03 19:39

I news:m3ptq9eadb.fsf@henrik.misbamsen.dk griflede Henrik Pedersen:

> Fuldt ud korrekt...
> Kender faktisk en som blev gravid i en alder af 13 år...
> Stakkels mitter.

Uha. Det kommer Emma nu ikke til da hun kun er indedørs.
Og hun er vist for gammel til at blive førstegangs mor.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-03 20:08

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> writes:

> Uha. Det kommer Emma nu ikke til da hun kun er indedørs.
> Og hun er vist for gammel til at blive førstegangs mor.

Melissa fik sit sidste kuld da hun var ca 6 år og jeg kunne helt klart
mærke på hende, at det bestemt ikke var efter hendes ønske (ejheller
mit, skete pga en dummefejl fra min side.. fordi jeg ikke sikrede mig
at hun fik sin p-pille).
Kort derefter blev hun også neutraliseret og vips havde jeg en kælen
og følelsesstabil kat..
Noget af en forandring for på p-piller opførte hun sig som en gravid
med kraftig PMS...

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-02-03 19:26

> Fuldt ud korrekt...
> Kender faktisk en som blev gravid i en alder af 13 år...
> Stakkels mitter.

L: Puha, ja det siger jeg også Jeg kender dog en skovkat, som fik
sit sidste kuld da hun var 9 år gammel, og det gik rigtig godt for hende