Billeder af Sylvester
Fra : Helle

Dato : 31-01-03 14:49

Hejsa.

Så fik jeg endelig fremkaldt billeder af Sylvester. De kan ses på min profil
inde på nyhedsgruppens hjemmeside. Under Helle Nielsen.
Billederne er ikke så gode da jeg synes det er meget svært at tage gode
billeder af sort og LIVLIG kat

Mvh Helle

Fra : Ragna

Dato : 31-01-03 16:40

Hej Helle!

Hvor er han sød! Det er også dejligt at høre, at det går godt med ham og
Emil.
Til lykke med ham!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-01-03 18:28

> [...]
> inde på nyhedsgruppens hjemmeside. Under Helle Nielsen.
> Billederne er ikke så gode da jeg synes det er meget svært at

Han er da godtnok dejlig!!
Men Emil er nu også rigtig nuser!!!

mvh Eva

Fra : H.O.T

Dato : 31-01-03 18:47

Skøn mis.......Held og lykke med ham, og selvfølgelig også med Emil....

Henrik

ps... Katte er nemmest at fange med kameraet, når de sover...... *s*

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-01-03 20:09

Hej Helle!
Han ser rigtig dejlig ud, og ser ud til at have en vildt lækker pels
Jeg går i øjeblikket og prøver at fange et godt billede af Bobo i hans
superflotte vinterpels, som han har i øjeblikket. Problemet er bare, at
jeg gider ikke tage billede af ham når han ligger og sover *G* og når
han endelig sidder og ser rigtig godt ud, og jeg sætter mig for at tage
billede, så fiser han hen til mig "øøøjjjjj skal vi nusse, hva´????" *G*

Vi skulle jo også aftale nærmere en weekend hvos du kommer ud og ser
alle misserne

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 01-02-03 00:02

> Vi skulle jo også aftale nærmere en weekend hvos du kommer ud og ser
> alle misserne
>
> Knus fra Louise

Hej Louise.

Ja vi må lige se at finde ud af noget - du er selvfølgelig også meget
velkommen her men jeg glæder mig til at se misserne

Knus Helle

Fra : Bente Jepsen

Dato : 31-01-03 20:35

Hej Helle.

Han er søøøød.
Billedet i klatretræet giver en ide om hans flotte krave i alt det sorte.
Rigtig flot mis. Er Emil begyndt at ville lege med ham ?

Mange hilsner
Bente

Fra : Helle

Dato : 31-01-03 23:53

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Billedet i klatretræet giver en ide om hans flotte krave i alt det sorte.
> Rigtig flot mis. Er Emil begyndt at ville lege med ham ?

Ja allerede mandag aften (et døgn efter) havde de accepteret hinanden og de
leger og er rigtig "pot og pande". Det går hele tiden rundt sammen og laver
kunster sammen osv - hold op hvor er de skønne!!
De holder virkelig godt sammen.

/Helle

Fra : Britt Johannesen

Dato : 04-02-03 15:43

Hej Helle

Tillykke med ham, han er vel nok en flot fyr - sort smoke er min drømmefarve
til min næste kat - :)

mv
Britt