Pukkelrygget Guppy
Fra : Kong Kurt

Dato : 05-03-03 14:35

En af mine Guppyhunner hænger med bagenden som om ryggen har fået et
buk. Jeg har set det før, men hvad skyldes det ?
Bagenden hænger i forhold til resten af fisken

--

Hilsen Kong Kurt

Musik til festen? www.2tykke.dk
Stort er godt, så jeg er go' nok !

Fra : Jens Torp

Dato : 05-03-03 22:36

Hejsa

Den hun du ser på er sikkert en hunsom har født flere kuld, de guppyere vi
har idag er svage, i hver fald mange af dem.
Når de har født et vist antal kuld kan kroppen ikke holde til det længere og
de knækker sammen lige efter den overste finne.
Folk mener at de ikke lider smærte, men jge plejer nu at aflive dem, så de
fejl ikke sker igen, da ungerne sikkert også vil få den skavank..