Vejledning til køb af nyt akvaie
Fra : Jul

Dato : 01-03-03 14:20

Jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan bestemme mig for, om jeg skal
investere i et Effectline min 325 l eller i Juwel Rio 400.

Hvad er forskellen ?

VH jul

Fra : Søren B Rasmussen

Dato : 02-03-03 01:23

"Jul" <jjj@grin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan bestemme mig for, om jeg skal
> investere i et Effectline min 325 l eller i Juwel Rio 400.
>
> Hvad er forskellen ?
>
> VH jul

Der er jo en synlig forskel.......som taler til Juwel-siden hvis du vil have
min mening.
Juwel er uden rammer og er efter min mening et meget pænere møbel.

De to akvarier har ikke samme dybde......Juwel er mere flad.

Juwel er det hele med i prisen...pumpe, varmelegme..dog skal der som regel
købes reflektorer og baggrund.

Jeg selv er ikke i tvivl....har et akvastabil 250 ltr. og er ved at spare
sammen til et juwel 400.

Vi har et juwel 100 ltr, og det kører perfekt. Jeg skal helt sikkert kun
have juwel i fremtiden.

Mvh

Søren

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 03-03-03 18:54

"Søren B Rasmussen" <sbr@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg selv er ikke i tvivl....har et akvastabil 250 ltr. og er ved at spare
> sammen til et juwel 400.

Hej Søren

Har du overvejet Juwels Trigon 350 ? Hvis ikke, så prøv at se om ikke du kan
finde det - prisen er næsten det samme, og det er IMHO det flotteste
akvariemøbel du kan købe i dag.

Hvis du ikke lige kan finde det, så smid en mail, så kan jeg sende dig et
par billeder af mit eget Trigon 190 - eller hvis du bor i nærheden af 8830
Tjele er du da velkommen til at kigge forbi '

Mvh Ole

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 03-03-03 18:55

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~