Udsalg
Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 27-02-03 19:32

Tja nu er jeg lidt i tvivl om det er her det skal stå men nu gør det det

Jeg vil bare lige fortælle at den lokale boghandel på Søborg Hovedgade (Bog
og Papir) har et par kanon tilbud på akvariebøger
Spændende akvarier til 40 kr og
Cichlider fra hele verden til 50 kr

Se det synes jeg at er billigt

Mvh Bjark

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-02-03 21:38

"Bjark Bo Christensen" <Bjark(fjernmig)@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

(Bog
> og Papir) har et par kanon tilbud på akvariebøger

Det er et landsdækkende tilbud i Bog & Ide ....Hedder de ikke sådan `?

/DM

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 27-02-03 21:58

> Det er et landsdækkende tilbud i Bog & Ide ....Hedder de ikke sådan `?
>

> /DM

Nej det er ikke Bog og Ide, men Bøger og Papir. Om de har samme tilbud i Bog
og Idé, ved jeg ikke.

Mvh. Bjark